Könnyen érthetően
KockaCsoki
Rendezvények
Termékek

1 2 3

Mi a KockaCsoki?

 

A KockaCsoki egy kézműves csokoládékészítő műhely.

A műhelyben finom és jó minőségű csokoládékat gyártanak.

A kézműves azt jelenti, hogy

mindent kézzel készítenek.

Nincsenek nagy gépek, mint egy gyárban.

 

A KockaCsoki egy társadalmi vállalkozás.

A társadalmi vállalkozás azt jelenti, hogy

segítenek 1 jó cél érdekében.

A KockaCsoki különleges munkahely.

A KockaCsoki attól különleges, hogy

segítenek 1 jó cél érdekében.

A KockaCsoki célja, hogy autista fiataloknak segítsenek.

 

A KockaCsokiban sokan dolgoznak.

Ákos a KockaCsoki vezetője.

Ákos irányítja a munkavégzést.

 

Ha a KockaCsokiról szeretnél kérdezni,

írj Ákosnak e-mailt a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 


 

Hol találod a KockaCsokit?

 

A KockaCsokit Budapesten a XI. kerületben találod.

A KockaCsoki címe Budafoki út 12.

 

A KockaCsoki nincs mindig nyitva.

Ha szeretnél bemenni a KockaCsokiba időpontot kell kérned.

Időpontot kérhetsz e-mailben.

 

Időpontért írj üzenetet az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Az e-mailben azt is írd meg, hogy

miért szeretnéd meglátogatni a KockaCsokit.

 


 

Milyen programok vannak autista fiataloknak?

 

 A KockaCsokiban 4 programot szerveznek autista fiataloknak.

  

Az 1. program neve Konyhamester.

A Konyhamester program segít, hogy önállóbb tudj lenni a konyhában.

 

A programot évente egyszer szervezik meg.

A program 5 alkalmas.

Minden alkalom 2 részből áll.

A találkozó első felében feladatokat oldunk meg.

Tanulunk az egészséges életmódról, a konyhai szabályokról, és hasonlókról.

A találkozó második részében közösen főzünk.

A megfőzött ételekből lehet enni.

  

A 2. program neve Csokimester.

A Csokimester programban munkatapasztalat szerezhető.

Ez azt jelenti, hogy kipróbálod milyen dolgozni 1 munkahelyen.

 

A program célja, hogy kipróbálj sokféle munkát

és ügyesebb legyél a munkavégzésben.

A program felkészít a munkavállalásra.

A programban megtanulod, mit kell teljesíteni

1 igazi munkahelyen.

 

A programban a fiatalok biztonságosan dolgozhatnak.

Figyelnek a fiatalokra.

 

A program 2 hónapig tart.

Hetente 2 alkalommal találkozunk.

A Csokimester programra 

bármikor lehet jelentkezni.

 

 A 3. program neve Mester-ség.

A Mester-ség egy pályaorientációs program.

 

A pályaorientáció azt jelenti, hogy segítenek

neked eldönteni, hogy milyen szakmát tanulj.

 

A Mester-ség program segít a szakmaválasztásban.

Segít a munkaválasztásban, a munkavállalásban.

A programon sok szakmát megismersz.

 

A Mester-ség program 10 hónapig tart. 

Szeptemberben kezdődik és júliusban van vége.

A programban 2 hetente találkozunk. 

  

A 4. program neve Auti-Klub.

Az Auti-Klubban játszunk.

Az Auti-Klubban jól érezzük magunkat.

A klubban a résztvevők ismerkednek, barátkoznak, kikapcsolódnak.

 

A klubban 2 hetente találkozunk.

Nyáron szünetet tartunk.

Nyáron nincs klub.

 

Az autista fiataloknak szóló programokat Ákos irányítja.

Ha az autista fiataloknak szóló programokról szeretnél kérdezni,

írj Ákosnak e-mailt a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 


 

Milyen egyéb programok vannak a KockaCsokiban?

 

A KockaCsokiban szerveznek csoki készítő foglalkozást.

Kipróbálhatod a csoki készítést.

 

A csoki készítő foglalkozáson a részvételért fizetni kell.

A programokon minden ember részt vehet, aki fizet érte.

 

A programokat meghirdetik a honlapon az eseménynaptárban.

A legközelebbi foglalkozás időpontját

megnézheted az eseménynaptárban.

 

Ha nem találsz programot az eseménynaptárban,

kérdezd meg mikor lesz legközelebb.

Írj  e-mailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 

 


A könnyen érthető tartalmak készítésében közreműködtek:

Farkasné Gönczi Rita (www.konnyenertheto.gonczirita.hu)

Máté Barbara

Dénesné Spitzer Éva

 


Oszd meg a Facebook-on Oszd meg a Google plus-on