KockaCsoki
Rendezvények
Termékek

1 2 3

Mi a KockaCsoki?

A KockaCsoki egy kézműves csokoládékészítő műhely.

A műhelyben finom és jó minőségű csokoládékat gyártanak.

A kézműves azt jelenti, hogy

mindent kézzel készítenek.

Nincsenek nagy gépek, mint egy gyárban.

A KockaCsokiban figyelnek, hogy finom és jó csokoládékat készítsenek.

A KockaCsoki egy társadalmi vállalkozás.

A társadalmi vállalkozás azt jelenti, hogy

támogatja a környezetét 1 jó célért.

A KockaCsoki különleges munkahely.

A KockaCsoki attól különleges, hogy

segítenek egy jó cél érdekében.

A KockaCsoki célja, hogy autista fiataloknak segítsenek.

A KockaCsokiban sokan dolgoznak.

Ákos a KockaCsoki vezetője.

Ákos irányítja a munkavégzést.

Ha a KockaCsokiról szeretnél kérdezni,

írj Ákosnak e-mailt a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 

Hol találod a KockaCsokit?

A KockaCsokit Budapesten a XI. kerületben találod.

A KockaCsoki címe Budafoki út 12.

A KockaCsoki nincs mindig nyitva.

Ha szeretnél bemenni a KockaCsokiba időpontot kell kérned.

Időpontot kérhetsz e-mailben.

Írj üzenetet az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Az e-mailben azt is írd meg, hogy

miért szeretnéd meglátogatni a KockaCsokit.

Milyen programjaink vannak autista fiataloknak?

A KockaCsokiban 4 programot szervezünk autista fiataloknak.

 

Az 1. program neve Konyhamester.

A Konyhamester program segít, hogy önállóbb tudj lenni a konyhában.

A programot évente 1 alkalommal szervezik meg.

A program 5 alkalmas.

1 csoportban 5 résztvevő dolgozik.

A csoportot 3 ember vezeti.

Minden alkalom 2 részből áll.

A találkozó első felében feladatokat oldunk meg.

Tanulunk az egészséges életmódról, a konyhai szabályokról, és hasonlókról.

A találkozó második részében közösen főzünk.

A megfőzött ételekből lehet enni.

 

A 2. program neve a Csokimester.

A Csokimester programban munkatapasztalat szerezhető.

A Csokimester programba autista fiatalokat várunk.

A program célja a munka megtanulása, az ügyesedés.

A program felkészít munkavállalásra.

A programban a fiatalok biztonságosan dolgozhatnak.

Figyelünk a fiatalokra.

Megtanulják, mit kell majd teljesíteni egy igazi munkahelyen.

A program ideje 2 hónap.

Hetente két alkalommal tartjuk a programot.

A Csokimester - gyakornoki programunkra folyamatosan van jelentkezési lehetőség.

 

A 3. programunk Mester-ség.

A Mester-ség egy pályaorientációs program.

A pályaorientációs program szakmákat mutat be.

Segít eldönteni, hogy milyen szakmát tanuljon az ember.

A Mester-ség program is segít a pályaválasztásban.

Segít a munkaválasztásban, a munkavállalásban.

A Mester-ség programba 15 és 21 év közötti autista fiatalokat várunk.

A foglalkozásokat kis csoportban tartjuk.

A foglalkozásokon sok a gyakorlat.

A Mester-ség programban foglalkozunk az önismerettel.

Foglalkozunk a szakmával és munkával.

A következő program 2018. szeptemberben indul.

 

A 4. programunk az Auti-Klub.

18 és 30 év közötti autista embereket várunk az Auti-Klubunkba.

Célunk, hogy kiscsoportban programokat szervezzünk.

A klubban autizmusbarát módszereket alkalmazunk.

A klubban a résztvevők ismerkedhetnek, barátkozhatnak, kikapcsolódhatnak.

A klubalkalmakat 2018 márciustól decemberig tervezzük.

1 évben 8 alkalmat tartunk.

A klubot havonta 1, keddi alkalommal tartjuk.

A nyáron szünetet tartunk.

Az autista fiataloknak szóló programokat Nóri irányítja.

Ha az autista fiataloknak szóló programokról szeretnél kérdezni,

írj Nórinak e-mailt a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 

Milyen egyéb programjaink vannak?

A KockaCsokiban szerveznek csoki készítő foglalkozást.

Kipróbálhatod a csoki készítést.

A csoki készítő foglalkozáson a részvételért fizetni kell.

A programokon minden ember részt vehet, aki fizet érte.

A programokat meghirdetjük a honlapon az eseménynaptárban.

A legközelebbi foglalkozást megnézheted az eseménynaptárban.

Klikkelj az eseménynaptárra!

Ha nem találsz programot az eseménynaptárban,

kérdezd meg mikor lesz legközelebb.

Írj  e-mailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

 

 

A könnyenérthető tartalmakat készítette:

Farkasné Gönczi Rita

www.konnyenertheto.gonczirita.hu

 


Oszd meg a Facebook-on Oszd meg a Google plus-on